Kiszállítás

MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS?

Házhozszállítás (GLS):

bruttó 2 490 Ft

Csomagpont:

bruttó 2 490 Ft

Fizetéssel kapcsolatos kezelési kezelési költség:

bruttó   790 Ft

 

 

GLS szállítás esetén, ha a csomag súlya meghaladja a 40kg-ot egyedi árajánlat készül a szállítási költségre. Valamint ez esetben személyes átvételre nincs lehetőség!

500.000 Ft feletti megrendelés esetén egyedi szállítási díj kerül meghatározásra ami biztosítást is tartalmaz.

A 60x40x20 átmérőjű és az 5 kg-ot meghaladó termék rendelésekre egyedi szállítási díj kerül meghatározásra.

MI A KÜLÖNBSÉG AZ ÁTVEVŐPONT ÉS A CSOMAGPONT KÖZÖTT?
Az átvevőponton irodánkban tudja átvenni a rendelését.
A csomagponton a GLS futárszolgálat szerződött partnerénél van erre lehetősége.
Magyarországon több mint 850 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.
A csomagpontot a megrendelés leadásakor, az átvételi mód megadásánál tudja kiválasztani. 

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK?
Házhozszállítás esetén GLS futárszolgálattal történik, munkanapokon általánosságban 8-16 óra között, Magyarország egész területére.
Csomagponti átvételre is lehetőség van, ebben az esetben a megrendelés leadásakor választhatja ki a kívánt csomagpontot. Ekkor láthatja a fizetési lehetőségeket és a csomagpont nyitvatartási idejét is, mely csomagpontonként eltérő lehet.
A szállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk önöket ha elindult a folyamat.

RENDELÉSE AKÁR TÖBB CSOMAGBAN, KÜLÖN IS ÉRKEZHET
Amennyiben a rendelésében több tétel szerepel, azok készlete egymástól távol lévő, akár külföldi raktárakban is lehet. 
Ebben az esetben a rendelése visszaigazolásában jelezzük, hogy melyik termék mikor érkezik meg irodánkba és várhatóan mikorra tudnánk küldeni. 

Mit jelent ez pontosan?

  • A rendelés több részletben kerülhet kiszállításra ha nem szeretné megvárni a máshonnan érkező tételeket.
  • A rendelése teljesítésénél ez esetben annyi szállítási díj kerül a számlára, ahány részletben adjuk fel a csomagot. 
  • Utánvétes fizetés esetén, ha a rendelése nem egy időben érkezik, a fizetendő összeg mindig az adott csomag értéke lesz.

A SZÁLLÍTÁSI DÍJ SZEREPEL A SZÁMLÁN?
Igen, amennyiben kiszállítással kéri a csomagot.

Termékcsere folyamata:

Kérjük csere szándékát jelezze írásban, majd juttassa vissza részünkre a terméket (termékeket) eredeti, sértetlen állapotban az alábbi címre!
Prodama Kft: 1112 Budapest Repülőtéri út 2. fsz. B épület- Alfa Group Irodaház

A szállítási díjak Önt fogják terhelni, így a terméket (termékeket) utánvétes csomagként nem tudjuk átvenni.

Csak a beérkezést követően tudjuk küldeni a csereterméket ( termékeket).
Fontos, hogy a csomagon a megrendelésben szereplő név/cégnév, a megrendelés azonosító száma legyen feltüntetve a beazonosítás miatt!
A csere lehetőségére a kézbesítés átvételétől számítva 14 nap áll rendelkezésre, (kivételt képez a outlet/kifutó termék)!